czwartek, 25 października 2012

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na " podaj dalej" u Gosi  oto jakie cudne rzeczy przyniósł mi listonosz








Koszyczek mnie powalił na kolana, jest tak precyzyjnie wykonany, a do tego w moim ulubionym kolorze. Poduszeczka już pełni swoje zadanie a motylek przysiadł w pokoju koło przewijaka mojego synka i czuwa nad jego snem. Gosiu bardzo ale to bardzo Ci dziękuję.

A żeby spełnić warunki zabawy u siebie też ogłaszam tą zabawę!
ZASADY:


  1. Musisz posiadać własnego bloga.
  2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie i poda swój ulubiony kolor, otrzymają ode mnie:
  • ręcznie robiony upominek,
  • słodkości,
  • przydasie.
  1. Całość zostanie wysłana w ciągu 3 miesięcy.
  2.  Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
 Zorganizowanie zabawy u siebie, wiąże się z tym, że możemy zapisać się na trzech innych blogach.

6 komentarzy:

  1. oj tak...Gosieńka cuda robi z papierowej wikliny! :) śliczny prezencik!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu nikt się do Ciebie nie zgłasza ;) to ja się zgłaszam jako pierwsza :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. To może i ja się zgłoszę :) Piękne rzeczy robisz więc chętnie coś przygarnę :)
    Pozdrawiam - Magda (www.maagdas.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń