wtorek, 4 grudnia 2012

Chwalimy się

Przyszedł czas na przedstawienie Waszej Twórczości. Na początek ogłoszenia parafialne. Ogłoszenie numer jeden: z przyczyn niezależnych Suriel musiała zrezygnować z wymianki, pewnie umówimy się w późniejszym terminie z Martą na prywatną wymiankę. Ogłoszenie numer dwa: nie pokażę Wam dzisiaj efektów wymianki mojej i Anny, gdyż poczta na linii Kraków Moskwa ma opóźnienia (pewnie zamarzła), więc żeby Nadal było dla Nas niespodzianką co dostałyśmy opublikuję to później. A teraz już do rzeczy.

Pierwsza wymiankowa para Wiola i AgapeArt

Oto co Wiola wyczarowała dla AgapeArt








I paczka zwrotna dla Wioli od AgapeArt






Druga para wymiankowa Tynka i SylwiaLuna

Prezent Tynki dla SylwiaLuna





i paczuszka od SylwiaLuna


Kolejna para wymiankowa Aleksandra - Modrak

Paczuszka Aleksandry dla Modrak prezentuje się następująco


i Modrak dla Aleksandry



Kolejna para w kolejce karto_flana i KasiaN

Prezenty od karto_flana


i prezenciki od KasiaN



I ostatnia dzisiaj para z która do końca nie wiem co się dzieje to Julia6 i Elżbieta Suska

dostałam zdjęcie paczki od Julia6



natomiast nie mam zdjęć od Eli i nie mogę się skontaktować z dziewczynami.

To na tyle podsumowania, to była moja pierwsza wymianka więc proszę o wyrozumiałość za błędy. Bardzo miło mi się z Wami bawiło i mam nadzieję że to nie ostatni raz.
Pozdrawiam ciepło, a Wasze przepisy będę publikować w oddzielnych postach.



4 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę tobie Olu a mojej parce za cudną paczuszke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, żałuję, że nie mogłam się zapisać :/ mam nadzieję, że będzie następny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę :) śliczne rzeczy dziewczyny zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Az milo ogladac te prezenty! Swietna wymianka- dziekuje za organizacje :)

    OdpowiedzUsuń