piątek, 7 września 2012

Candy

Dziś są moje urodziny :) z tej okazji chcę Wam podarować prezenty.
Zasady zabawy są takie jak zawsze.
1. Kto jest chętny zgłasza się w komentarzu poniżej.
2. Kto już się zgłosił dodaje banerek na swoim blogu.
3. Nie trzeba być obserwatorem, aczkolwiek wśród obserwatorów rozlosuję nagrodę niespodziankę.
4. Na zgłoszenia czekam do  24 września.

Zapraszam chętnych do zabawy. A teraz banerek na którym znajduje się nagroda. Kolczyki wyplecione w technice beaded balls z koralików toho 15/0 Metalic Rainbow Iris. I zawieszka do kompletu. Ale zawieszka jest niekompletna. Wygranej osobie do zawieszki dorobię literę z inicjałem w technice wire wraping.






26 komentarzy:

  1. Sto lat:) dużo twórczej weny, spełnienia marzeń:) no i chętnie stanę w kolejce po ten śliczny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńka wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin :)
    najlepszy prezent już masz :) hihi to teraz życzę spełnienia marzeń i realizacji celów :)pogody ducha i powodów do radości :)
    Z miłą chęcią staję w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze! Chociaż udziału w Candy nie biorę to jest to naprawdę bardzo ładny komplecik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze,samych pogodnych chwil i uśmiechu na co dzień :) na Candy się oczywiście zapisuję bo komplecik cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Zapisuję się oczywiście do zabawy (choć na urodziny to raczej Ty powinnaś coś dostać...)
    Pozdrawiam!
    anzaart.blogspot.com
    anza.art.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń życzę i ustawiam się w ogonku: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    e-mail: spec-place@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje zgłąszam sie banerek jest tu - http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam umiejętności! zestaw cudowny! zgłaszam sie :) obserwuję,
    banerek na moim blogu w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, wszystkiego najlepszego!!! Chętnie stanę w kolejce po ten komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aja ci życzę dłuższej doby;-)
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe :)
    A w kolejeczce po te cudeńka ustawiam się z ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny komplet! zapisuję się:) i spóźnione sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia! W zeszłym roku stwierdziłam, że urodziny powinny trwać dłużej niż jeden dzień, więc z przyjemnością składam Ci życzenia w... siódmym dniu tegorocznych urodzin! ;)
    I przy okazji również zapisuję się w kolejce po cudeńka od Ciebie :) Moja strona: aleksandramroz.blogspot.com Mój adres: mroz.aleksandra@gmail.com
    Jestem baardzo początkująca na blogspocie, czy mogłabyś mi podpowiedzieć jak wstawić baner do Ciebie?
    Pozdrawiam, aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!!!
    Ustawiam się w kolejce po piękne jeżynki1
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego ,ja się też ustawię w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźniłam się ale co tam. Na życzenia nigdy za późno. Więc życzę wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, twórczych, radosnych i słonecznych dni :). Z przyjemnością zapisuję się na takie słodkości. komplecik jest przepiękny :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na niebieskie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się baner jest , obserwuje karolcia10024

    OdpowiedzUsuń
  18. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciutkę spóźnione, ale serdeczne życzenia również ode mnie :-)) Śliczne te koralikowe jeżynki! Ustawiam się w ogonku z cichutką nadzieją...
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział, bo nagroda jest śliczna, bardzo podobają mi się takie kompleciki.

    Jeśli chcesz zapraszam również do mnie :)
    Pozdrawiam Dasanda (http://dasanda.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne candy ja także się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się życząc wszystkiego naj i spełnienia wszystkich marzeń oraz twórczych zamysłów a do tego tysiąca nowych pomysów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę spóźnione, ale szczere życzenia zdrowia, uśmiechu, radości, szczęścia, wielu słonecznych dni i spełnienia wszystkich marzeń. A skoro nagroda taka smakowita, o spróbuję swojego szczęścia.
    Obserwuję jako: Sheira
    Banner: pasek boczny - nailempire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione nieco, lecz najszczersze życzenia! Dużo uśmiechu na każdy dzień, cierpliwości do kapryśnego losu i przede wszystkim niewygasającego płomienia w postaci weny :)
    Banerek zamieściłam i zaobserwowałam. Chętnie wpadnę częściej z wizytą :]
    A komplet przypomina mi jeżyny :D uwielbiam te owocki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to może jeszcze rzutem a taśmę zdążyłam? Wszystkiego sto lat życzę, a weny jeszcze dłużej.

    OdpowiedzUsuń