czwartek, 23 sierpnia 2012

Marynarska wymianka

Witajcie dziś pokażę Wam efekty marynarskiej wymianki, którą organizowała Diana.
Moją parą na wymianę została Marta.
Kiedy zapisywałam się na wymianę miałam tysiąc pomysłów i wizji ale jak zaczęłam coś dłubać nic mi się nie podobało. Długo się zbierałam aby coś stworzyć no i pewnego dnia zobaczyłam w sklepie materiał i to było to. Od razu stwierdziłam, że  marynarskie paski to będzie strzał w dziesiątkę. Z pasków powstała torba, taka zwykła na zakupy lub podręczne rzeczy. Jeśli chodzi o szycie to uczę się więc mam nadzieję że moja para wymiankowa będzie wyrozumiała. Do torby powstała jeszcze bransoletka z marynarskimi węzłami beczkowymi.
Natomiast ja dostałam urocze kolczyki wykonane pracochłonną techniką sutaszu. Są naprawdę prześliczne. Do kolczyków jeszcze bransoletka, przydasie w ślicznym woreczku z kotwicą i słodkości.
Marto bardzo Ci dziękuję za prezenty.
Diano dziękuję za zorganizowanie wymianki.

To prezenty od Marty








A to prezenty dla Marty




Część zdjęć załączona dzięki uprzejmości Marty.


5 komentarzy: