sobota, 9 czerwca 2012

Nadrabiam zaległości

Tak jak w tytule nadrabiam zaległości i pokaże Wam efekty akcji 'Super mama'. Moja wymiankową mamą była Wiola, odsyłam do jej bloga bo warto tam zajrzeć. Od Wioli dostałam super dużą paczkę, Najbardziej zauroczył mnie komplecik, zdjęcia w dwóch różnych oświetleniach.


do tego w paczce znajdowały się jeszcze kolczyki



i nie mogło zabraknąć przydasiów i słodkości, zdjęcia dzięki uprzejmości Wioli.


Moja paczuszka była nieco skromniejsza ale była to moja pierwsza taka wymianka z następną pójdzie lepiej :) obiecuję. Ja zapakowałam Wioli trochę słodkości i przydasiów oraz kolczyki wykonane techniką wire wrapping z miedzi i koralików szklanych.









7 komentarzy:

  1. Udana wymianka!
    Piękne te Twoje kolczyki :)
    i na ile poznałam Wiolę zupełnie w jej stylu :)
    Też miałam przyjemność być jej wymiankową parą! Cudowności także przesłała!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki, bardzo oryginalne. Czyli pierwsze koty za płoty ;o) Pozdrawiam!
    Ps. Ułatwisz nam bardzo pozostawianie miłych słów usuwając weryfikację obrazkową przy wystawianiu komentarzy - z góry dziękujemy ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione, dziękuję za interwencję też nie lubię tych obrazeczków. I dziękuję za pochwały.

      Usuń
  3. Wymianka na prawdę udana a kolczyków wszyscy mi zazdroszczą no i świetnie się je nosi:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się dobrze kolczyki sprawują, ja założyłam Twój komplecik na chrzciny i eszyscy byli oczarowani.

      Usuń
  4. Oleńko! zapraszam po wyróżnienie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń